A1 Managementul proiectului
A1.1. Managementul general al proiectului: planificarea, organizarea, evaluarea și controlul proiectului;
A1.2. Activități indirecte de suport pentru managerul de proiect, informare și publicitate și alte activități administrative conexe;
A2 Organizarea unui program de educație antreprenorială
A2.1 Organizarea unei campanii de promovare a programului de susținere a antreprenoriatului și informarea potențialilor participanți;
A2.2 Derularea procesului de selecție a grupului țintă ce va participa la cursurile de antreprenoriat;
A2.3 Derularea programului de formare antreprenorială;
A2.4 Evaluarea și selecția planurilor de afaceri în vederea finanțării;
A2.5 Organizarea stagiilor de practică pentru viitorii antreprenori;
A2.6 Înființarea și derularea de activități în cadrul a 2 întreprinderi simulate;
A2.7 Furnizarea de servicii personalizate de mentorat și consultanță persoanelor selectate în vederea demarării implementării planurilor de afaceri;
A2.8 Înfințarea societăților și semnarea contractelor de subvenție;
A3 Implementarea planurilor de afaceri
A3.1 Acordarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate;
A3.2 Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate;
A4 Derularea unui program de monitorizarea a sustenabilitatii afacerilor finanțate
A4.1 Dezvoltarea unui centru de susținere și promovare a întreprinderilor finanțate în cadrul proiectului;
A4.2 Monitorizarea activității afacerilor finanțate;
A4.3 Elaborarea unei propuneri de politici publice pentru dezvoltarea a antreprenoriatului; A4.4 Organizarea a unui workshop pentru diseminarea, transferul și valorificarea bunelor practici dezvoltate în cadrul proiectului la nivel regional;